сряда, 12 февруари 2020 г.

Мъжка картичка


Това е една мъжка картичка, вдъхновена от снега навън. 
Първата моя картичка за тази година. 
Напоследък съм много ангажирана в работата и не ми остава време да се занимавам с така любимото ми хоби.
Мъжките картички са по-сложни, според мен. Не трябва да се прекалява с нищо, всичко трябва да е умерено и стегнато! :)
Спрях се на комбинацията от тъмно син деним и корк с леки златни акценти.
Използвах крафт картон, златен перлен картон, шарено парче плат в пастелни тонове, част от дънков плат, релефна паста, шевове, направих рози от стари коркови тапи от вино и мисля, че се получи стилна и красива мъжка картичка. 
Искрено се надявам да достави радост на получателя!




3 коментара:

  1. Fabulous masculine card Daniela love the colour scheme and those cork roses are absolutley amazing!!!
    Carol x

    ОтговорИзтриване
  2. Признавам, че не слагам цветя по мъжки картички, но твоята нестандартна идея за такива много ми допадна. Никога не бих се сетила да направя такива. Браво, Дани! Комбинацията от цветове е перфектна. Даде ми вдъхновение за картичка, която имам да правя за мъж.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Маги! Чакам с нетърпение да видя мъжката катичка!

      Изтриване