сряда, 17 март 2021 г.

Сиво и жълто


От толкова дълго време не съм била тук..... А е толкова приятно! :D

Това е една картичка, която направих за предизвикателство в Картичкофурии, където темата беше- Цветовете на 2021, а именно сиво и жълто!
Спомням си, че я направих на един дъх. Нямаше спънки, нямаше чуденки, всичко вървеше леко и безпроблемно!
Направих абстрактна картина/ основа, която нарязах на части и разположих на нива върху картичката. Попаднаха ми дървени мини кубчета, останали от нещо, които съм запазила точно за такива моменти. Разполових ги, така че да станат по- тънички, оцветих ги и така те намериха място на картичката. Следвайки общата визия, направих и намотани квадрати от алуминиева тел, които добавих като акцент. Цветята направих сиви, странен цвят за цветя, но на мен ми харесаха, точно такива!
Тук- там поставих малки надписи и картичката доби завършен вид!








 

2 коментара:

  1. Great to see you back Daniela and hope you are well.Stunning card,fabulous textured abstract background,love the colour combination and the grey flowers look perfect
    Carol x

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Thank you, Carol! Wish to you and to your family happiness! Stay safe xx

      Изтриване